Dimecres, 26 De Juliol De 2017
Vilagrassa - 25330
Telèfon: 973 311 162 Fax: 973 311 236

Vilagrassa és SmartVila

Fins ara tota la informació(programació de les festes, esdeveniments culturals, talls de carrers, etc) que l'ajuntament de Vilagrassa volia fer arribar als veïns es comunicava mitjançant fulls informatius repartits casa per casa o també amb pregons.

A partir d'ara també es podrà rebre aquesta informació i molta més directament al mòbil i de forma gratuïta instal·lant l'aplicació SmartVila. Aquesta eina està disponible per Android i iOS i el seu ús és molt intuïtiu i senzill. Solament s'ha d'instal·lar al mòbil  i seleccionar Vilagrassa al menú de pobles disponibles i a partir d'aquest instant ja es rebran automàticament tots els avisos que s'enviïn des de l'Ajuntament.

Esperem que us sigui d'utilitat i restem a la vostra disposició per qualsevol dubte o recomanació que ens vulgueu fer arribar.

Enllaç intal·lació Android: play.google.com/store/apps/details?id=fractal.smartvila

Enllaç instal·lació iOS: itunes.apple.com/es/app/smartvila/id1082114927?mt=8